piątek, 13 maja 2016

Nie mam nastróju...

Przepraszam za moją długą nieobecność. To wszystko zaczęło mnie przytłaczać ciągła nauka, siostra i brat, Rafał i mama. Czuje się niekochana. Mama cały czas wytyka mi moje niedoskonałości, mówi mi, że jestem gruba, mam pryszczatą twarz i duży nos. Przez nią czuje się o wiele gorzej. Rafał dokopuje mnie jeszcze na każdym kroku mówiąc mi np. "Matko, ile ty jesz" gdy biorę z lodówki jogurt, ktory starcza mi na cały dzień. Czuje się samotna i opuszczona. Przed tatą udaje, że nic mi nie jest. On nie jest w stanie mi pomóc i nie chcę go martwić. To moje problemy i muszę dać sobie z nimi radę. Prawda?
BILANS
- Serek Wiejski z obniżoną zawartością tłuszczu z łyżka miodu
- Wyjdzie 5l wody
Łykam witaminy na włosy, paznokcie, skórę, cynk i witaminę A

Imagine Girl...Wyjątkowo smutna i wyjątkowo chuda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz