sobota, 23 kwietnia 2016

Coś o mnie!

Właściwie to nic o mnie nie wiecie, dlatego trochę postaram wam się trochę przybliżyć moją rzeczywistość! A oto i cała ja:

Kraj: mieszkam w Polsce. Dużym plusem jest to, że moja szkołą znajduje się centralnie nad morzem.
Wiek: mam 14 lat i urodziłam się w październiku.
Kolor oczu: brązowe, czekoladowe.
Kolor włosów: jasny blond.
Kolor Skóry: jasny. Opalam się na czerwono!
Wzrost: 163 cm
Waga: 46 kg
Wymarzona waga: 40 kg
Pozytywne Cechy Charakteru: zabawna, szalona, pomocna, lojalna, zaradna życiowo.
Negatywne Cechy Charakteru: łatwo mnie zdenerwować, jestem nad aktywna, uparta i wrażliwa.
A teraz moje preferencje:
Ulubiony Kolory: czarny, srebrny, bordowy, zgniła zieleń.
Ulubione Gatunek Muzyki: Rock, Metal.
Subkultura: Grunge i Pro Ana.
Ulubiony Kraj: Japonia lub Włochy
Ulubiony Zapach: Lawenda lub Zapach Deszczu
Ulubiona Potrawa: Sushi! Twaróg!
Ulubione Picie: Sok Wiśniowy lub Coca Cola
Styl: Głównie koszule w kratę, bluzy i czarne spodnie koniecznie z wysokim stanem.
Cenie sobie cechy: lojalność, inteligencje, hojność, zaradność.
Ulubiony Sport: koszykówka, paintball.
Wymarzony zawód: psycholog lub psychiatra.
Ulubione przedmioty szkolne: historia, biologia.

Ciekawostki: Mam jedną nogę krótszą o 3 cm od drugiej z powodu nieudanej operacji w przeszłości na nogę końsko szpotawą. Mam wstawione w nią metalowe części, nie czuję bólu w stopie  i za ok. pół roku będę miała operacje wydłużającą nogę!
Moim rodzice rozwiedli się gdy miałam 9 lat. Podejrzewam, że moja mama zdradzała mojego tatę z jej teraźniejszym chłopakiem, którego szczerze nienawidzę.
Mam młodszego przyrodniego brata, syna Rafała (chłopaka mamy) i młodszą 8 letnią siostrę, jeszcze o taty.
To tyle o mnie, motylki!
Trzymajcie się chudo~ Imagine Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz